Malakoff og Skarmyra vel har gleden av å invitere til St. Hans-feiring med bål.
Det blir musikk, leker for barna, og hyggelig samvær for alle!
Arrangementet starter kl. 18:00, bålet tennes kl. 20:00.
Det blir mulig å kjøpe noe å spise og drikke i serveringsbod, og Moss Spellemannskompani bidrar med musikalsk stemning.
Flott hvis noen vil bidra med:
– å arrangere leker som sekkeløp, tautrekking og stylter
– bålvakter som kan sitte utover kvelden og passe på at bålet brenner helt ned.
Ta gjerne kontakt med Eirik Stridsklev Nilsen dersom du ønsker å bidra.
Som vanlig er det værforbehold og forbehold om at vi får tillatelse fra brannvesnet til å tenne bål.